joi, 25 mai 2017

Uleiul de krill KORILL, o minune a naturii

Stau uneori si ma imaginez ca avand 3 copii, adica inca un maimutoi pe langa cele doua suricate, sau poate inca o suricata, ca tot sunt fetitele atat de dragalase...Cred ca daca nu as fi avut sarcini dificile, m-as incumeta sa fac acest pas, insa cand ma gandesc la cele 9 luni de stres, griji, greturi, consultatii si analize, ecografii cel putin lunar, etc, revin rapid cu picioarele pe pamant.
Pe toata perioada celor doua sarcini, dar si dupa nastere (o perioada) mi-am facut (eu cu manuta mea) zilnic injectii cu anti-coagulant, pentru a tine sub control complicatiile trombofiliei, care a adus dupa sine o serie de modificari in organism, ce trebuiau monitorizate frecvent: hiper-tensiune si colesterol mare, in ciuda faptului ca eu, in mod normal, am tensiunea foarte mica si colesterolul la limita de jos. 
Astfel, ca zilnic, pe toata perioada sarcinii, dar si dupa, a trebuit sa imi administrez medicamente pentru simptomele in cauza: injectii, aspenter, dopegyt pentru tensiune, vitamina C si suplimente de omega.
Intrucat aspenterul nu se administeaza decat pana in saptamana 31 de sarcina, iar dopegyt-ul numai la nevoie, in caz de tensiune foarte mare, impreuna cu doctorul ginecolog si cu doctorul hematolog am cautat solutii optime si cat mai naturale. Eu am folosit atat in sarcina, dar si in perioada de alaptare,  capsule de omega rosu, deoarece contine 100% ulei de krill.
Pentru mine, uleiul de krill a facut minuni. Recunosc ca pana atunci, habar nu aveam ce este acest produs. Am descoperit ca uleiul de krill contine omega 3, la fel ca si uleiul de peste, insa este mult mai eficient. 
Uleiul de krill este obtinut dintr-un mic crustaceu, care i-a dat si numele, si poate fi considerat un superaliment, deoarece contine acizi EPA si DHA, care nu pot fi produsi de organismul uman, insa care sunt esentiali pentru buna functionare a creierului si a inimii. 
Uleiul de krill asigura functionarea optima a sistemului cardiovascular, prin reglarea nivelului de colesterol si trigliceride, reducerea riscului de afectiuni cardiovasculare, mentinerea tensiunii arteriale in limite normale si refacerea necesarului de acizi grasi esentiali si de antioxidanti naturali. 
Ca bonus, putem spune ca uleiul de krill are efect si antidepresiv (eu una nu am trecut prin depresia din sarcina sau de dupa nastere).
Mai mult, in sarcina, uleiul de krill este esential, deoarece ajuta foarte mult la dezvoltarea fatului, asigurand furnizarea de substante nutritive necesare sistemului nervos, creierului si ochilor. 


Sursa foto: aici. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu